Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطنه، دوشنبه ۹ آبان ۱۲۶۰:
From: entekhab.ir

فرمودند پلو را که در حضور بود بردار بخور و با من سوار شو و در سواری روزنامه بخوان!
Date: Sat, 30 May 2026 10:13:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DBF58EE00A3324A4D68D634826E04C7A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DBF58EE00A3324A4D68D634826E04C7A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DBF58EE00A3324A4D68D634826E04C7A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DBF58EE00A3324A4D68D634826E04C7A_MULTIPART_MIXED--