Subject: يادداشت‌های علم، پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۴۶:
From: entekhab.ir

سال ۱۳۳۱ به شاه عرض کردم [علیه مصدق] کودتا بفرمایید، شاه گفت:«هنوز زود است»
Date: Sat, 13 Jun 2026 05:13:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2BA4471378E6591CBEF95A875CE79B40_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2BA4471378E6591CBEF95A875CE79B40_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2BA4471378E6591CBEF95A875CE79B40_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2BA4471378E6591CBEF95A875CE79B40_MULTIPART_MIXED--