Subject: دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی:
From: entekhab.ir

دانشگاه پیام نور نمی‌تواند در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشجو بپذیرد
Date: Sat, 30 May 2026 02:51:48 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9798EB65E8134ECA33CF6A6BF42D93F1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9798EB65E8134ECA33CF6A6BF42D93F1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9798EB65E8134ECA33CF6A6BF42D93F1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9798EB65E8134ECA33CF6A6BF42D93F1_MULTIPART_MIXED--