Subject: یادداشت‌های علم، پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۴۷:
From: entekhab.ir

تولید سال آینده باید به ۵ میلیون بشکه در روز برسد
Date: Tue, 12 May 2026 08:48:08 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5D1B1D5F2035A7D62C4191679EE86201_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5D1B1D5F2035A7D62C4191679EE86201_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5D1B1D5F2035A7D62C4191679EE86201_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----5D1B1D5F2035A7D62C4191679EE86201_MULTIPART_MIXED--