Subject: رئیس قوه قضاییه:
From: entekhab.ir

در جایگاه قضایی در ایام انتخابات مطلقا نباید له و علیه شخصی موضع گیری کرد
Date: Sat, 30 May 2026 01:15:04 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--42791959D69BA67830396FE268C85FCF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----42791959D69BA67830396FE268C85FCF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----42791959D69BA67830396FE268C85FCF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----42791959D69BA67830396FE268C85FCF_MULTIPART_MIXED--