Subject: دادستان کل کشور:
From: entekhab.ir

قوه قضاییه نباید کوچک‌ترین آلودگی داشته باشد/ ما در برخورد با قُضات متخلف خط قرمزی نداریم
Date: Thu, 14 May 2026 06:34:26 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--975EC51F5999A389CC3A1FDE6BA88EC3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----975EC51F5999A389CC3A1FDE6BA88EC3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----975EC51F5999A389CC3A1FDE6BA88EC3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----975EC51F5999A389CC3A1FDE6BA88EC3_MULTIPART_MIXED--