Subject: یادداشت‌های علم، شنبه ۲۰ آبان ۱۳۵۱:
From: entekhab.ir

از وقتی  علیاحضرت نایب‌السلطنه شده‌اند، بین زن و شوهر‌ رقابتکی به وجود آمده
Date: Sat, 30 May 2026 01:21:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--76DF8FA724E6BB0AAB7AB4553E23109E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----76DF8FA724E6BB0AAB7AB4553E23109E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----76DF8FA724E6BB0AAB7AB4553E23109E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----76DF8FA724E6BB0AAB7AB4553E23109E_MULTIPART_MIXED--