Subject: وزیر صنعت با اشاره به سهمیه‌بندی بنزین:
From: entekhab.ir

دلیلی برای افزایش قیمت کالا وجود ندارد؛ با متخلفان برخورد می‌کنیم
Date: Sat, 06 Jun 2026 07:42:06 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C53C0FE06BEA14CABF4695537FED5424_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C53C0FE06BEA14CABF4695537FED5424_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C53C0FE06BEA14CABF4695537FED5424_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C53C0FE06BEA14CABF4695537FED5424_MULTIPART_MIXED--