Subject: وزیر ارتباطات :
From: entekhab.ir

پیگیر برقراری اینترنت هستیم/ نگرانی مردم را می‌دانم / قطع اینترنت ضررهای فراوانی برای مردم و نظام داشته و ‌دارد /  چیزی به نام اینترنت ملی وجود خارجی ندارد  / شورای امنیت کشور بزودی نسبت به صدور مجوز برقراری اینترنت در کشور اقدام خواهد کرد
Date: Sat, 30 May 2026 17:57:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A07C343A0F441BC45E3C5BBBC1ED1D33_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A07C343A0F441BC45E3C5BBBC1ED1D33_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A07C343A0F441BC45E3C5BBBC1ED1D33_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A07C343A0F441BC45E3C5BBBC1ED1D33_MULTIPART_MIXED--