Subject: سردار رحیمی:
From: entekhab.ir

دستگیری اخلالگران در تهران/افراد دیگری هم به زودی دستگیر می‌شوند / نیروی انتظامی اجازه هیچگونه ناامنی را  نخواهد داد
Date: Fri, 29 May 2026 21:57:30 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--80257895D68A481AA7D2A50A99D3CEBF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----80257895D68A481AA7D2A50A99D3CEBF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----80257895D68A481AA7D2A50A99D3CEBF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----80257895D68A481AA7D2A50A99D3CEBF_MULTIPART_MIXED--