Subject: یادداشت‌های علم، یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۵۵ /
From: entekhab.ir

شاه: «نمی‌دانم هویدا چرا از اشخاص قوی خوشش نمی‌آید؟»
Date: Thu, 07 May 2026 02:31:17 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--43963DD78AFABD6AAD169BEBA5416E53_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----43963DD78AFABD6AAD169BEBA5416E53_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----43963DD78AFABD6AAD169BEBA5416E53_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----43963DD78AFABD6AAD169BEBA5416E53_MULTIPART_MIXED--