Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطنه، سه‌شنبه ۶ آذر ۱۲۷۳:
From: entekhab.ir

سلطان خانم، صیغه شاه به مجاورت کربلا رفت، این رسم در سلطنت قاجاریه ابدا معمول نبود!
Date: Mon, 11 May 2026 17:17:05 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--96280D9E7233E1CD7B73132DE9F2CE00_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----96280D9E7233E1CD7B73132DE9F2CE00_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----96280D9E7233E1CD7B73132DE9F2CE00_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----96280D9E7233E1CD7B73132DE9F2CE00_MULTIPART_MIXED--