Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطنه، دوشنبه ۷ آذر ۱۲۶۰:
From: entekhab.ir

آیا شروط واقف مدرسه مروی هنوز هم اجرا می‌شود؟/ شروط واقف مدرسه مروی چه بود؟
Date: Wed, 13 May 2026 07:24:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--CA819504A5912DCD6FC1185C772900FD_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----CA819504A5912DCD6FC1185C772900FD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----CA819504A5912DCD6FC1185C772900FD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----CA819504A5912DCD6FC1185C772900FD_MULTIPART_MIXED--