Subject: یادداشت‌های علم، سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۴۶ /
From: entekhab.ir

علیاحضرت برآشفتند و به اعلیحضرت فرمودند: چرا هرجا که درست می‌شود خرابش می‌کنید؟!
Date: Wed, 13 May 2026 07:24:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--69A58656FAF26533F893A7BBDEA2B92D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----69A58656FAF26533F893A7BBDEA2B92D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----69A58656FAF26533F893A7BBDEA2B92D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----69A58656FAF26533F893A7BBDEA2B92D_MULTIPART_MIXED--