Subject: خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۸ آذر ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۵:
From: entekhab.ir

جواب رد به استعفای عطاءالله مهاجرانی دادم / به خاطر توهین ناطق نوری در خصوص مصاحبه‌اش در مورد اصلاح قانون اساسی برای امکان ادامه ریاست‌جمهوری من، استعفا داده است
Date: Mon, 11 May 2026 03:52:06 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BDD8613E03A5F91B5FB3F053FA79BDB6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BDD8613E03A5F91B5FB3F053FA79BDB6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BDD8613E03A5F91B5FB3F053FA79BDB6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BDD8613E03A5F91B5FB3F053FA79BDB6_MULTIPART_MIXED--