Subject: یادداشت‌های علم، چهارشنبه ۱۳ آذر ۵۳:
From: entekhab.ir

شاه راجع به دانشگاه‌ها اوقات‌تلخی فرمودند که  این دانشجویان حس وطن‌پرستی ندارند و چطور اولیای دانشگاه‌ها نمی‌توانند خرابکاران را بشناسند؟
Date: Sat, 30 May 2026 15:16:00 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A0DA3A720A3993100BE6057B8C729D2D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A0DA3A720A3993100BE6057B8C729D2D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A0DA3A720A3993100BE6057B8C729D2D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A0DA3A720A3993100BE6057B8C729D2D_MULTIPART_MIXED--