Subject: ادامه بن بست سیاسی در اسرائیل؛‌
From: entekhab.ir

تشکیل کابینه ائتلافی باز هم شکست خورد / برگزاری سومین انتخابات در یک سال تصویب شد
Date: Sat, 30 May 2026 18:02:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--69DC3BF9E587C1ACF490DD0A51CB5E9C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----69DC3BF9E587C1ACF490DD0A51CB5E9C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----69DC3BF9E587C1ACF490DD0A51CB5E9C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----69DC3BF9E587C1ACF490DD0A51CB5E9C_MULTIPART_MIXED--