Subject: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:
From: entekhab.ir

امیدواریم تبادل زندانیان با ایران منجر به گفت‌وگوی گسترده‌تر شود
Date: Thu, 04 Jun 2026 04:01:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4248D61CBD2AD6022CDB8F39CCA4E6E3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4248D61CBD2AD6022CDB8F39CCA4E6E3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4248D61CBD2AD6022CDB8F39CCA4E6E3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4248D61CBD2AD6022CDB8F39CCA4E6E3_MULTIPART_MIXED--