Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطنه، دوشنبه ۲۷ آذر ۱۲۶۱:
From: entekhab.ir

شاه فرمان داد گبرها از عوارض معاف باشند
Date: Fri, 15 May 2026 16:50:17 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B7FB1335EA921C10A57D441AE2970996_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B7FB1335EA921C10A57D441AE2970996_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B7FB1335EA921C10A57D441AE2970996_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B7FB1335EA921C10A57D441AE2970996_MULTIPART_MIXED--