Subject: یادداشت‌های علم، سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۵۱:
From: entekhab.ir

هویدا مرد عقده‌ای است، سعی می‌کند خودش را خیلی بالا نگاه دارد
Date: Fri, 17 Apr 2026 11:57:38 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--ACA5B29C71545739D17E1065D304FA53_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----ACA5B29C71545739D17E1065D304FA53_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----ACA5B29C71545739D17E1065D304FA53_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----ACA5B29C71545739D17E1065D304FA53_MULTIPART_MIXED--