Subject: رمز دوم کارت‌های بانکی فعلا معتبر است /
From: entekhab.ir

اطلاعیه بانک مرکزی درباره رمز دوم کارت‌های بانکی
Date: Sat, 30 May 2026 15:28:12 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--09CA3318076C1A699FAB7AF23FCEB73A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----09CA3318076C1A699FAB7AF23FCEB73A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----09CA3318076C1A699FAB7AF23FCEB73A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----09CA3318076C1A699FAB7AF23FCEB73A_MULTIPART_MIXED--