Subject: نشست بررسی کلیات بودجه99 با حضور جمعی از نمایندگان مجلس در دفتر جلیلی: نقد و بررسی عدم اصلاح ساختار بودجه، مزایده 40هزارمیلیارد تومانی اموال دولت و چند نرخی بودن ارز / بررسی وضعیت اوراق مالی در بودجه99 / وابستگی منابع بودجه کشور به دو بخش هدفمندی یارانه‌ها و صندوق توسعه ملی /
From: entekhab.ir

سهم بالای شرکت های دولتی از بودجه در ازای عملکرد زیان بخش آنها
Date: Sat, 30 May 2026 15:17:27 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2BB8E2175CD3B54E0245143655625DA9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2BB8E2175CD3B54E0245143655625DA9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2BB8E2175CD3B54E0245143655625DA9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2BB8E2175CD3B54E0245143655625DA9_MULTIPART_MIXED--