Subject: یادداشت‌های علم، یکشنبه ۳ دی ۱۳۵۱:
From: entekhab.ir

مادر علیاحضرت شهبانو، گوشه‌های زیادی از بدیِ من و مردها گفتند
Date: Thu, 07 May 2026 00:07:12 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B5A9492C25C9368D0F5ECF39347D2A67_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B5A9492C25C9368D0F5ECF39347D2A67_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B5A9492C25C9368D0F5ECF39347D2A67_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B5A9492C25C9368D0F5ECF39347D2A67_MULTIPART_MIXED--