Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطنه، یکشنبه؛ ۳ دی ۱۲۶۱:
From: entekhab.ir

در خلیج‌فارس برای اولین بار صدف پیدا شده است
Date: Thu, 28 May 2026 17:58:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E4D4A457E2BEBFF86C193E0898268923_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E4D4A457E2BEBFF86C193E0898268923_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E4D4A457E2BEBFF86C193E0898268923_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E4D4A457E2BEBFF86C193E0898268923_MULTIPART_MIXED--