Subject: یادداشت‌های علم، دوشنبه ۴ دی ۱۳۵۱:
From: entekhab.ir

تلگراف تبریکی از طرف شاه و شهبانو برای عروسی سوم ملک حسین تقدیم کردم
Date: Tue, 02 Jun 2026 03:04:52 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FDD280303DCA8A2F4F21C1CECEBB5AA7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FDD280303DCA8A2F4F21C1CECEBB5AA7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FDD280303DCA8A2F4F21C1CECEBB5AA7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FDD280303DCA8A2F4F21C1CECEBB5AA7_MULTIPART_MIXED--