Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطنه، دوشنبه ۵ دی ۱۲۶۰:
From: entekhab.ir

الحمدلله که امروز من از گِل‌پاک‌کنی شهر خلاص شدم!
Date: Tue, 21 Apr 2026 19:43:20 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--CE139662BF09C1020D8EE377CD01F9C1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----CE139662BF09C1020D8EE377CD01F9C1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----CE139662BF09C1020D8EE377CD01F9C1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----CE139662BF09C1020D8EE377CD01F9C1_MULTIPART_MIXED--