Subject: گزارشی از بیماران pku:
From: entekhab.ir

بیمارانی که برای هر غذای کمکی یک میلیون تومان باید بپردازند
Date: Fri, 01 May 2026 23:51:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9CED7A29A3F5F1546079277BA5B031C5_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9CED7A29A3F5F1546079277BA5B031C5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9CED7A29A3F5F1546079277BA5B031C5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9CED7A29A3F5F1546079277BA5B031C5_MULTIPART_MIXED--