Subject: یادداشت های اعتمادالسلطنه، شنبه ۱۲ دی ۱۲۶۴:
From: entekhab.ir

نفع و ضرر امین السلطان از شاه زیادتر است
Date: Fri, 29 May 2026 23:20:33 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--31904E0EE9EC1F04DC0814A5F50BF8D4_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----31904E0EE9EC1F04DC0814A5F50BF8D4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----31904E0EE9EC1F04DC0814A5F50BF8D4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----31904E0EE9EC1F04DC0814A5F50BF8D4_MULTIPART_MIXED--