Subject: سردار شکارچی:
From: entekhab.ir

اقدام آمریکا را پاسخ می‌دهیم/دیوانگی کنند، پاسخ محکم‌تری می‌گیرند
Date: Wed, 10 Jun 2026 13:50:19 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--65030DB98F57330C2CB19A5BD6D4F4CD_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----65030DB98F57330C2CB19A5BD6D4F4CD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----65030DB98F57330C2CB19A5BD6D4F4CD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----65030DB98F57330C2CB19A5BD6D4F4CD_MULTIPART_MIXED--