Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطه، پنچشنبه ۱۹ دی ۱۲۶۳ /
From: entekhab.ir

‌ناصرالدین شاه: هر وقت پول نداشته باشیم [با] چرم سکه خواهیم زد!
Date: Tue, 02 Jun 2026 04:30:55 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B7718010EDF7AEE73629E5113C2F22D3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B7718010EDF7AEE73629E5113C2F22D3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B7718010EDF7AEE73629E5113C2F22D3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B7718010EDF7AEE73629E5113C2F22D3_MULTIPART_MIXED--