Subject: رئیس جمهور در تماس تلفنی امیر قطر:
From: entekhab.ir

تقویت ثبات و امنیت منطقه برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است/ تنها راه حفظ امنیت منطقه ، تقویت دوستی و همکاری میان همسایگان و جلوگیری از دخالت بیگانگان است/ امیدوارم در این مقطع حساس، همه کشورهای خواهان امنیت با اقدام جدی، آمریکا را به سمت قانون و انسانیت هدایت کنند/تاکید بر ضرورت توسعه روابط تهران – دوحه
Date: Sat, 30 May 2026 14:08:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--412C02E279864EAA9DFAB65EF7C446F7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----412C02E279864EAA9DFAB65EF7C446F7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----412C02E279864EAA9DFAB65EF7C446F7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----412C02E279864EAA9DFAB65EF7C446F7_MULTIPART_MIXED--