Subject: هواشناسی بوشهر:
From: entekhab.ir

احتمال آبگرفتگی معابر عمومی /ارتفاع موج دریا تا ۱۸۰ سانتیمتر می‌رسد
Date: Sat, 18 Apr 2026 12:55:13 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1C784F85CBEA78CD70B59FC3075FAFBA_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1C784F85CBEA78CD70B59FC3075FAFBA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1C784F85CBEA78CD70B59FC3075FAFBA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1C784F85CBEA78CD70B59FC3075FAFBA_MULTIPART_MIXED--