Subject: روحانی در دیدار وزیر خارجه ونزوئلا:
From: entekhab.ir

تحریم‌های غیرقانونی، اعمال فشار و توطئه آمریکا علیه دولت ها و ملت های مستقل جنایت علیه بشریت است/ ایستادگی ملت‌های مقاوم ،آمریکا را از توطئه های خود پشیمان خواهد کرد/ جمهوری اسلامی ایران با همه توان در کنار دولت و ملت ونزوئلا خواهد بود/ آماده برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور در آینده‌ای نزدیک هستیم
Date: Sat, 30 May 2026 11:43:56 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C96CACA7C46F3BEC583F9A8F6F9D88BF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C96CACA7C46F3BEC583F9A8F6F9D88BF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C96CACA7C46F3BEC583F9A8F6F9D88BF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C96CACA7C46F3BEC583F9A8F6F9D88BF_MULTIPART_MIXED--