Subject: خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۳ بهمن ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۵:
From: entekhab.ir

احمدآقا اجازه خواسته که در شورای عالی امنیت ملی و مجمع تشخیص مصلحت شرکت کند / جواد رفیق‌دوست درخواست نمود که برای نجات برادرش [مرتضی رفیق‌دوست] کمک کنم؛ معتقدند که در جریان دادگاه، با جوسازی بعضی از مطبوعات، به او ظلم شده
Date: Sat, 30 May 2026 12:59:29 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5C1407CA498F593E51BAD397DEDCD1F1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5C1407CA498F593E51BAD397DEDCD1F1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5C1407CA498F593E51BAD397DEDCD1F1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----5C1407CA498F593E51BAD397DEDCD1F1_MULTIPART_MIXED--