Subject: خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۰ بهمن ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۵: حقانی‌ها با آقای یزدی میانه‌ی خوبی ندارند /
From: entekhab.ir

معاون قضایی رئیس قوه قضاییه از بعضی تصمیمات حساب نشده محمد یزدی، گلایه داشت که گاهی هم پس از روشن شدن حقیقت عوض می‌شود
Date: Wed, 27 May 2026 01:16:56 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--720B365D3561F48D11208FDB1EDAFA57_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----720B365D3561F48D11208FDB1EDAFA57_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----720B365D3561F48D11208FDB1EDAFA57_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----720B365D3561F48D11208FDB1EDAFA57_MULTIPART_MIXED--