Subject: سخنگوی وزارت خارجه:
From: entekhab.ir

تحریم صالحی تاثیری بر پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ندارد / آمریکا برای انحراف افکار عمومی از استیضاح ترامپ چنین تحرکاتی را در دستور کار خود قرار داده‌
Date: Sat, 30 May 2026 14:54:12 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9EB9614C32EFFDEE04FB257DF65F069C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9EB9614C32EFFDEE04FB257DF65F069C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9EB9614C32EFFDEE04FB257DF65F069C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9EB9614C32EFFDEE04FB257DF65F069C_MULTIPART_MIXED--