Subject: یادداشت‌های علم، سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۵۱:
From: entekhab.ir

فکر می‌کنم عامل سوءقصد به شاه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بودند
Date: Tue, 02 Jun 2026 00:23:07 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6DCF1068302F6CB0FAC9750321BEDDC2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6DCF1068302F6CB0FAC9750321BEDDC2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6DCF1068302F6CB0FAC9750321BEDDC2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6DCF1068302F6CB0FAC9750321BEDDC2_MULTIPART_MIXED--