Subject: عزت‌الله انتظامی:
From: entekhab.ir

هیچ کس به فکر ما نیست/ تنها قبرستان به هنرمندان اختصاص داده‌اند
Date: Wed, 27 May 2026 01:43:48 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6D32E50D00D4620C6F41F6D05D899030_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6D32E50D00D4620C6F41F6D05D899030_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6D32E50D00D4620C6F41F6D05D899030_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6D32E50D00D4620C6F41F6D05D899030_MULTIPART_MIXED--