Subject: دانشگاه علوم پزشکی:
From: entekhab.ir

تاکنون هیچ موردی از ویروس کرونا در خراسان‌شمالی مشاهده نشده است
Date: Sun, 31 May 2026 03:34:55 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--492AF84DC22C7E369E8FDFF5AA0A7B21_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----492AF84DC22C7E369E8FDFF5AA0A7B21_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----492AF84DC22C7E369E8FDFF5AA0A7B21_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----492AF84DC22C7E369E8FDFF5AA0A7B21_MULTIPART_MIXED--