Subject: دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
From: entekhab.ir

بیمارستان علی اصغر (ع)  به عنوان مرجع درمانی مقابله با کرونا تجهیز شده است
Date: Sat, 30 May 2026 09:20:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5F446BE4AC68DE8F9F70283A667FAA70_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5F446BE4AC68DE8F9F70283A667FAA70_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5F446BE4AC68DE8F9F70283A667FAA70_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----5F446BE4AC68DE8F9F70283A667FAA70_MULTIPART_MIXED--