Subject: یادداشت‌های علم، چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۴۶:
From: entekhab.ir

امینی خائن یک دفعه به زور کندی بر سر کار آمد، باز هم در خانه‌اش مهاجر و انصار را می‌پذیرد
Date: Wed, 06 May 2026 12:40:22 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--725A0DE91EC8F4A50FDF6E2A9485406F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----725A0DE91EC8F4A50FDF6E2A9485406F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----725A0DE91EC8F4A50FDF6E2A9485406F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----725A0DE91EC8F4A50FDF6E2A9485406F_MULTIPART_MIXED--