Subject: ادعاهای معشوقه ی رهبر سابق القاعده؛
From: entekhab.ir

از ماریجوانا و قلیان کشیدن بن لادن تا عشق عجیب او به خواننده آمریکایی
Date: Thu, 28 May 2026 22:33:19 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DBCCF62079833D1A7A6A543E2811D1F0_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DBCCF62079833D1A7A6A543E2811D1F0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DBCCF62079833D1A7A6A543E2811D1F0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DBCCF62079833D1A7A6A543E2811D1F0_MULTIPART_MIXED--