Subject: یادداشت‌های علم، یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۵۳:
From: entekhab.ir

شاهنشاه با انگشت‌شان روی میز می‌کوبیدند، این علامت درگیری فکری شدید است
Date: Tue, 02 Jun 2026 03:03:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2FA63B18CCF28AFAD05B53499E401187_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2FA63B18CCF28AFAD05B53499E401187_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2FA63B18CCF28AFAD05B53499E401187_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2FA63B18CCF28AFAD05B53499E401187_MULTIPART_MIXED--