Subject: یاددداشت‌های اعتمادالسلطنه، یکشنبه ۴ اسفند ۱۲۶۳:
From: entekhab.ir

شاه مرا مامور فرمودند، در فقره سانسور جواب و سوال نمایم
Date: Wed, 06 May 2026 18:59:00 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1EC3884F873513CB17CA1097BF9D3A83_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1EC3884F873513CB17CA1097BF9D3A83_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1EC3884F873513CB17CA1097BF9D3A83_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1EC3884F873513CB17CA1097BF9D3A83_MULTIPART_MIXED--