Subject: یادداشت‌های علم، سه‌شنبه ۶ اسفند ۴۷‌:
From: entekhab.ir

می‌ترسم مبادا نتوانیم کمربند‌ها را با وضع مالی فعلی سفت‌تر کنیم
Date: Wed, 06 May 2026 18:40:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--683E6105E8AE298468617391066F3C2C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----683E6105E8AE298468617391066F3C2C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----683E6105E8AE298468617391066F3C2C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----683E6105E8AE298468617391066F3C2C_MULTIPART_MIXED--