Subject: یادداشت‌های علم، یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۵۴ /
From: entekhab.ir

شاه: از طرف آمریکایی‌ها اطمینان به سِر نگهداری نیست
Date: Tue, 02 Jun 2026 07:17:55 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--62DC12442A7141E2DE74B9FE0887CD4E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----62DC12442A7141E2DE74B9FE0887CD4E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----62DC12442A7141E2DE74B9FE0887CD4E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----62DC12442A7141E2DE74B9FE0887CD4E_MULTIPART_MIXED--