Subject: یادداشت‌های علم، دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۴۶:
From: entekhab.ir

شرکت در فدراسیون بهداشت جهانی عموما برای ما گران تمام می‌شود!
Date: Tue, 02 Jun 2026 03:04:03 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C1878DC251AFF0DB3378D3E8BE70F5A1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C1878DC251AFF0DB3378D3E8BE70F5A1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C1878DC251AFF0DB3378D3E8BE70F5A1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C1878DC251AFF0DB3378D3E8BE70F5A1_MULTIPART_MIXED--