Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطنه، شنبه ۱۵ اسفند ۱۲۶۴:
From: entekhab.ir

نامه‌ای عبرت‌آمیز از ینگه دنیا به ناصرالدین‌شاه!
Date: Sat, 09 May 2026 16:00:07 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--68A570D47F3932A217F1B7ECA2924DDB_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----68A570D47F3932A217F1B7ECA2924DDB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----68A570D47F3932A217F1B7ECA2924DDB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----68A570D47F3932A217F1B7ECA2924DDB_MULTIPART_MIXED--