Subject: یادداشت‌های علم؛ شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۵۱:
From: entekhab.ir

شهبانو مهمانان خودشان را با هواپیمای اختصاصی به رم بردند، با آن‌ها ناهار میل کردند و تشریف آوردند! / نخست‌وزیر اطرافیان علیاحضرت را تمام خریده است
Date: Tue, 02 Jun 2026 03:04:00 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--10785BBA6668E46052BA242AB5940289_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----10785BBA6668E46052BA242AB5940289_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----10785BBA6668E46052BA242AB5940289_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----10785BBA6668E46052BA242AB5940289_MULTIPART_MIXED--