Subject: وزیر بهداشت: صدا و سیما در ترویج و ترغیب مردم به مشارکت در سامانه بیماریابی کمک کند/ در اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا در
From: entekhab.ir

۴ استان نتایج بسیار مطلوبی گرفتیم / در استان‌های گیلان، قم و سایر استان ها به نقطه ای رسیدیم که دیگر شاهد امواج طوفانی مراجعه بیماران نیستیم
Date: Sat, 30 May 2026 10:10:39 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--067E7066A450DF19219D84E48C0819C9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----067E7066A450DF19219D84E48C0819C9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----067E7066A450DF19219D84E48C0819C9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----067E7066A450DF19219D84E48C0819C9_MULTIPART_MIXED--